reklama

Programy ktoré majú u mňa vždy svoje miesto v notifikačnej lište

Nech sa už dostanem na akýkoľvek počítač, sú niektoré programy, ktoré mi vždy chýbajú a po mojom odchode sa už usídlia v notifikačnej lište. A len málokto sa neskôr na ne sťažuje. Ktoré sú to?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Visual ToolTip
Jeden z dvojice najmladších, ale mnou najobľúbenejších programov. Na jeho internetovej stránke je hneď podľa prvého obrázku jasné na čo program slúži – ukazuje náhľad okna v panely úloh spodnej lišty. Po nabehnutí myšou nad názov programu sa ukáže malý náhľad aktuálneho okna programu. V nastaveniach sa dá nastaviť aj jeho obnovovanie. Pri veľkom počte naraz spustených programov je tento program veľmi užitočný.

Taskbar Shuffle
Úplne najmladším programom, ale mnou na internete najhľadanejším. Umožňuje jednu úplne jednoduchú vec a tou je prehadzovanie poradia aplikácií na spodnej lište. Nič moc, ale pre mňa veľmi užitočná vec, keďže sa medzi oknami preklikávam myšou. Veľký počet programov, mi aj napriek použitiu Alt-Tab Replacementu neposkytuje moc veľké pohodlie. Keď mám okna pekne pri sebe, je to podstatne ľahšie.

Bandwidt Monitor Plus
Vždy chcem mať prehľad o vyťaženosti mojej linky a taktiež aj podrobné logy množstva údajov, či už sťahovaných, alebo aj odosielaných. Program používam najmä pre jeho výborné grafické prevedenie. Program na rozdiel od iných nemá možnosť alarmov pri určitom počte prenesených dát, ale to vôbec nepotrebujem.

Clock Tray Skins
Jediný program, ktorý nemá nijaké špeciálne využitie. Len sa mi nepáčili klasické Windows hodiny a ich farba. Program obsahuje veľké množstvo skinov. A jednu celkom dobrú utilitu – Atomic Clock. A tak sa mi každú hodinu synchronizujú hodiny v počítači s jedným z množstva serverov presného času (NTP).

Deamon Tools
Najlepšia virtuálna mechanika. Pravdou však je, že v poslednej dobe mi tento program začína pomaly vypadávať z tohto zoznamu. Asi už nie je toľko času, aby som sa hral s ochranami programov a podobnými vecami.

Antivírus
Tu nechcem začínať debatu o tom, ktorý antivírus je najlepší. Každý ma svoje pre a proti, ale dôležité je, aby sme v dnešnej dobe mali stále aktívny nejaký antivírus

Juraj Janeček

Juraj Janeček

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

programátor, športovec a pozitívne mysliaci človek :) Zoznam autorových rubrík:  TechnológieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu