reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Janeček

Juraj Janeček

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

programátor, športovec a pozitívne mysliaci človek :) Zoznam autorových rubrík:  TechnológieSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Na bicykli do práce

Juraj Janeček

Na bicykli do práce

Alebo o tom, ako som sa do Bratislavy na bicykli dostal, ako je dôležité dávať pozor na to, čo hovoríte a aj o tom, ako som si splnil ďalší sen...

  • 26. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 732x
  • 0
Ako som začal lietať

Juraj Janeček

Ako som začal lietať

Čo sa stalo s mojím heslom: prečo mám bežať, keď ma nikto nenaháňa? Našiel som asi najlacnejší šport a zdroj dobrej nálady.

  • 20. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 620x
  • 3
Je to ešte zábava?

Juraj Janeček

Je to ešte zábava?

Šport bol vždy pre mňa niečím, čo mi dokázalo navodiť úsmev na tvári. O to viac ma prekvapuje, že dnes stretám športovcov bez úsmevu. Vlastne už väčšina ľudí sa dnes neusmieva.

  • 18. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 713x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu